◄╫ عشقي نا فرجام ╫►

◄╫ عشقي نا فرجام ╫►

گيسوی سياهت چه شب بی سحری بود … چشم تو عجب قاصدک بد خبری بود ... گفتم که به عشق تو شوم زنده دريغا … تابوت مرا عشق تو ميخ دگری بود…

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


◄╫ بسلامتي ..!!!╫►

 

پیک اول  رو میزنم به سلامتی اونکه

همون اول اگه نمی تونست گفت نمیتونم

قول نداد بهت که دلت خوش باشه

سلامتیش

 

 

 

 

عشق واقعی هیچوقت نمی میره

این هوسه که کمتر و کمتر میشه و از بین میره

عشق خام و ناقص میگه: من دوستت دارم چون بهت نیاز دارم

ولی عشق کامل و پخته میگه: بهت نیاز دارم چون دوستت دارم

سرنوشت تعیین میکنه که چه شخصی تو زندگیت وارد بشه،

اما قلب حکم می کنه که چه شخصی در قلبت بمونه 

به سلامتی هر چی عشقه واقعیه

به سلامتی اونی که جاش همیشه تو قلبته


 

دوست گلم این پیک بسلامتیت که یادت باشه...

عاشقی مثل نماز خوندنه

وقتی نیت کردی دیگه نباید به اطرافت نگاه کنی

 

 

 

به سلامتی غم که همیشه به یاد اون نوشیدیم

و به سلامتی شادی که هیچ وقت اعتراضی نکرد

 

به سلامتی دلی که کسی منتظرش نیست و خیالشم نیست...

 

به سلامتی اونی که دلشو شکستم

و به سلامتی خودش که تلافی کرد چند برابر دلم و شکست

 


سلامتی همه اون دلایی که تو خودشون یه راز دارن

که هیشکی جز صاحب اون دل ازش باخبر نیست ...


 

سلامتیه اون که تیکه کلامش اینه.."بیخیال"

چون از همه بیشتر فکر و خیال داره

فقط حسو حال بحث نداره 

آخه خسته س خسته خسته...


 

 

به سلامتی شعرهای قشنگ تو

به سلامتی لبت که طعم عسله

به سلامتی چشمات که آدمو مست میکنه

به سلامتی خنده هات که آتیش میزنه به جونم

به سلامتی قهر کردنت که داغونم میکنه

به سلامتی خودت

فقط و فقط خودت


 

به سلامتی اونی که یادش تو قلبه نه رو زبون

به سلامتی اونی که وجودش یه دنیاست

به سلامتی تو که وجودم به وجودت بستست


 

بسلامتي اوني که

همه باشن اون نباشه انگاري هيچ کس نيست


 

به سلامتی اونایی که هرچی سعی می کنی 

که فقط برای یه لحظه بهشون فکر نکنی

فقط یه لحظه اما بازم نمی تونی !

این یعنی عشق !

پس به سلامتی هرچی عاشقه !


 

دنیای آدم برفی دنیای ساده ایست

اگر برف بیاد هست ، اگر برف نیاد نیست

مثل دنیای" من" ،

اگر تو باشی هستم ، اگر نباشی میمیرم  

به سلامتیت

به سلامتی اونی که وقتی نیست

 

 

بادیدن هر صحنه عاشقانه ای

احساس یک پرانتز را دارم

که همه ی اتفاقهای خوب خارج از آن می افته.


سلامتی همه کلافگیهایی که داره از سر و کولم بالا میره

یه پیک برا همه فکر مشغولیام

یه پیکم برا همه حرفایی که همیشه قورت دادم یه آبم روش


 
بعضـــی وقتا

حضــــور یه نفـــر بهت احساس امنیت و آرامش میده

احساس زنده بودن و مهم بودن

گاهی بدون اینکه

چیزی بگی میفهمه حالتو ، درکت میکنه

اونوقته که دلت میخواد محکم بغلش کنی

و بهش بگی:

دوستت دارم و بخاطر همه چیز ممنـــــــــــــــــــون

به سلامتی اون یه نفر



 

به سلامتی اونی که چند وقته پیداش نیست

و معلوم نیست پیداش بشه یا نه؟!


به سلامتی اونایی که قلبشون مثل پرگاره

 

 

و فقط دوره یه نقطه می چرخه

 

 

به سلامتی کفترایی که ما براشون دونه میریزیم

رو بومه یکی دیگه میشینن


 

به سلامتی پشه که اگه نیشت میزنه

زخمش یه عمر تو دلت نمی مونه

 
به سلامتی سوالایی که پرسیده نمی شن

ولی جواباشون بغض می شن

به سلامتی رفقایی که سخت مشغول شطرنج زندگیشون هستند

و نمیدونن ما مات رفاقتشون هستیم

ما زنها رو دست کم نگیرید

 

 

ما تنها موجوداتی هستیم

که بچه رو تبدیل به مرد

ومرد رو تبدیل به بچه میکنیم.....!

پس به سلامتی خودمون  

 

بسلامتی پیاز که نمیزاره کسی بفهمه

اشکایی که میریزی واسه اینه که چشمت سوخته یا دلت

 


به سلامتی خروس

چون اونم فهمیده که خیلیامون تا کله سحر پای اینترنتیم

و صبح میخوابیم

دیگه مثل گذشته قوقولی قوقو نمیکنه

 


به سلامتی عقابی که تو آسمون به پرش مینازه،

به سلامتی پولداری که رو زمین به پولش مینازه

و به سلامتی ما که به شما سیاه مشقیها مینازیم

به سلامتی تو تویی که الان پشت مانیتور قوز کردی

 

 

تویی که الان با کله اومدی رو شیشه مانیتور

تویی که الان اون پشت دستتو گذاشتی زیر چونت

تویی که از فرط تنهایی بغضت گرفته

تویی که با زمین و زمان دعوا داری

تویی که حتی نمیتونی حرف دلتو بزنی

تویی که تا اومدی فراموش کنی یاد یه خاطره افتادی

تویی که حرفای دلتو با شیشه مشروب میزنی

تویی که همه دلخوشیت شده نت

تویی که این روزا توی این دنیای مجازی غرق شدی

تو که یه آدم واقعی بودی الان مجازی شدی

حتی تو این دنیای مجازی هم خودتو گم کردی

تویی که با شبگردی خودتو آروم میکنی 

تویی که حالت از آدمای رنگارنگ به هم میخوره

تویی که همش میشکنی

تویی که دلت شکسته

تویی که بغض داره خفت میکنه

آره با توام رفیق سلامتی خودت

 

 
به سلامتی هرکسی که دلش مثل من

وقتی غروب میشه دلتنگ یارش میشه

 

 

بسلامتی خودت که

وقتی یک طرف غرور هست و

یک طرف احساس دوست داشتنت

تو دوست داشتن رو انتخاب کردی

به سلامتی تنهایی

 

 

که قشنگ‌ترین حس دنیاست

چون برای داشتنش نیاز به هیـــــچ‌کـــــس نداری


 

ما هرچی تلخی بود امتحان کردیم؛

ولی دیدیم هیچی تلختر از ندیدن رفیق نیست؛

بزن به سلامتی همه رفیقا...!!!

 


 

سلامتیه اونایی که پشت سرم حرف میزنن...

من عاشقشونم...

که انقده درگیره منن


 

سلامتی اونی که از رفاقت خیلی برام گفت

ولی تلافی همه نارفیقیهایی که دیده بود رو سر من خالی کرد

پیک آخرمم بدون مزه میزنم به سلامتی همون نا رفیقا

درسته دریای دردم

ولی جز واسه شادیه تک تکتون پیکمو بالا نبردم

         سرتون سبز دلتون مست

                      دوستون دارم یه عالمه.


..

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: ◄╫ peyman mofeidfar ╫► تاريخ: یک شنبه 30 مهر 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

چي بگم به عشقم ؟!! به عشقي كه من عشقش نيستم !! به عشقي كه نميدونه عشق چيه!! به عشقي كه عاشقي رو به مسخره ميگيره !! به عشقي كه ميگه عاشق ها ديوانه اند !! اري ديوانه ام !! اگه ديوانه نبودم عاشق كسي كه عاشقم نيست نمي ماندم !!!! به وبلاگ من خوش امديد نظر يادتون نره دوستان...

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to asmanekaghazi.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com